söndag 31 oktober 2010

Drömmer jag fortfarande...

Urk, hatar värkligen att gå upp tidigt. Men så fort jag är uppe och igång så är jag glad över de.. Hur går de ihop igentligen????

Är igentligen bara uppe av en anledning. Ska på promenad med Malin och Ernst =/. Har blivit nåot av en vana. om den är ful eller ej vet jag inte hehe.. Efter den blir de nog mysa i soffan någon timme innan stallet väntar. Blir nog skogen med båda tjejerna idag, beror nog på vädret =).
Sen ska vi in till ATG för att få ett beslut angående Hellios. Min lilla grabb
Så blir en spänande dag, hoppas den slutar väl =/.
Han går in i trailern som han aldrig varit i utan problem.
Sen får vi beskedet vi vill höra =)

Då blir dagen toppen!!!!

Ne nu måste jag sticka innan jag få skäl av MALIN..
/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar