onsdag 19 januari 2011

Oj vad tiden riner iväg phuu..

De går fort när man har roligt....

Tänka sig att Januari snart är över. Bara att börja förbereda sig för jul igen då ;)
Nja kanske inte riktigt ännu hihi..

Fullt upp just nu, jobbar ju 100%. Jobbigt men skoj. Är rättså trött i huvudet varge dag jobbet är till ända. Men de är ju bra, betyder ju att jag gör något när jag jobbar ju ;)

Där efter spender jag resten av tiden på Hästar,Hunden & Manen.  Jo vist i den årdningen hehe...'

Har äntligen blivit bätter väder så jag kan rida ordentligt.. Känns kul Både hästarna och jag är taggade inför komande sesongen, sjukt kul.

Dreams har vi förhoppningsvis hittat ett toppen hem hos en sattsande familj i Skövde. Håller värkligen tummar och tår på att de går bra =)
Och på Muff kommer de spekulanter nästa vecka och kollar.  Oj vad få hästar vi får om Han oxå åker. Har lekt med tanken att behålla honom då som sällskap till Helios och tillframtida barn.. men neeee Måste ju tänka på lillkillens bästa, HAN TRIVS INTE med att bara gå i en hage, blir grymt rastlös.



Idag är jag ledig pust... ska ut till stallet för en tur till ridhuset med Mamma, Camona och Dreams. (mamma vill rida lite på Dreams innan hon åker om hon nu gör de)

Där efter blir de lite shoping och nagelfix, Alltså lite Linda MYS=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar