torsdag 9 december 2010

i sängen =)

Tjo!!

Ligger fortfarande i sängen och drar mig hehe...
Är väl snart dax att kliva upp. Jobbar kväll idag så de blir stallet nu på förmiddagen :)

Hade  en bra dag igår.. började med stallet kl halv 8. Moccka och greja sen red jag Camonan ute i snön.. hon är min pärla... gick bra har äntligen börjat jobba lite lätt med henne, något som hon värkar tycka e kul!



Där efter hem för att sticka vidare till frisören, MYS...
När man blivit snygg passade jag på att investera i några julklappar =) 
Skönt att ha de under kontrol!!!

Hemma en kort stund innan Niklas och jag drog i väg till Marieger för att investera i en ny mobil till mig =) samt äta.
Efteråt åkte vi ut till travet för att se svärfar köra sin häst. Vilket jag tyckte gick bra i mina oerfarna ögon ;)



mailin och bettan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar