söndag 26 december 2010

uppe med tuppen

Urk, är inte lite trött idag.. Har varit en intensiv julhelg med mycket mat och trevligt sällskap.
Är riktigt nöjd hur allt blev =)

Julafton blev hemma hos föräldrarna, Juldagen hemma hos Niklas mamma.
Tusen tack för alla fina paket!!!!



Snar är de ett  nytt år, någon som planerat något speciellt inför 2011???
För mig betyder ett nytt år nya möjligheter.. undrar bara vad man ska göra med dem?!!

Ikväll blir de jobb... hehe, trode jag skulle jobba dag vilket innebar att jag var på jobbet kl 06:00 istället för 14:00.

Så nu segara jag framför tv:n ska strax åka till stallet för en ridtur på mina tjejer.
Snart dax att ta tag i träningen med tjejerna väntar bara på att vädret ska göra de tillåtet att rida lite oftare.
Kan  ju alltid hoppas på att våren är här snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar