tisdag 28 december 2010

super trött

Idag skulle jag kunnat sova hela dagen om jag fick, men icke. Klev upp 4:40 som vanligt när jag jobbar dag. Sjukt jobbigt att kiva upp så tidigt, När man väl är uppe går de bra.

Jobbade hela dagen, sjukt mycket på jobber, Kul fast jobbigt.
Där efter tog jag och hugo en snabbis till stallet för att mocka åt brudaran och plocka in dem.

Ett stopp på ica maxi där de inhandlades lite mat och annat plock.
Samman stråla med sambon för en tripp till  Biltema och nu har ja TVÅ halvljus... fast tre igentligen om man räknar med de trasiga hehe.. ;)

hunit med att fixa mat och klippt gubben, FAN vad huslig jag är....


I morgon blir de jobb som vanligt..  där efter stallet och hinner jag så blir de en sväng till friskis fast de är nog inte sååå troligt..

Nee ute med Hugo på LÅÅÅÅÅÅNNNNGGGG promenad undra om jag får med gubben?? hmmm tveksamt..



Puss och adjö!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar