tisdag 23 november 2010

Dax att skriva lite...

Tiden bara rullar på, e knapp så man hinner med.
 Händer något hela tiden.

Har äntligen letat reda på ett ridhus som jag gillar..
Känns toppen bra då de inte ligger ALLT för långt ifrån stallet.
Och de bästa förutom priset är att de kanppt är någon där och rider. Kan inte bli så myket lyxigare ju =)
I morgon tänkte jag de skulle bli premiär ridning i det. Har dock inte bestämt vem av damerna som e den lyckliga vinnaren.

Måste oxå berätta att Helios har blivit bra!!!
Oprationen lyckades toppen och vetrenären Gammelgård var mycket nöjd.

Så nu är våran lillkille nöjd, får äntligen gå ut igen efter 10 lååååånga dagars boxvila!

Tjo i morgon blir de skoj!!
Fått mina, eller kanske inte mina utan Bettans täcken.. Ska bli spännande att prova och se om de passar, för hon BEHÖVER värkligen ett nytt vinter täcke efter att ha förstört sitt gamla.

Nee nu ska jag och Hugo ut i de vackra vinter vädret och ta oss en lååång promenad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar