tisdag 23 november 2010

Walt Dinsnys Camona

Tänkte skriva ett inlägg om min vackra och underbara dam.


Walt Dinsys Camona



Föddes i Tyskland 1999. Kom till svedala fyra år senara där jag hittade henne hos en hästhandlare.
Kom dit för att köpa mig en Hopp/fälttävlans häst men kom hem med en dressyr häst.
Men vad kan jag säga kärlek vid första ögonkastet.

Camona är en Hannoveranare med toppstam.
Hittils har vi kommit så långt att vi är utb till och med MSV dressyr men tävlat upp till La:4
P,g,a en vis dams fin fina humör.
Hoppa har vi oxå gjort. Tagit över oss 110.
 samt gjort en debutant fälttävlans start.

Nu håller vi precis på att sätta igång igen efter ca2 års uppehåll.
Då Camis blev mamma. Dock dog våran vackar lilla kille Calypso efter bara tre veckor.

En väldigt kort beskrivning på min underbara flicka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar