söndag 28 november 2010

Pyssel..

Nu har jag tagit mig ut till stallet en sväng...
Tusen tack Ida som mockade, kommer sakna dig massor nu när du slutar..

Plockade in flickorna och lillkillen, gissa om de värkligen ville in hehe...
I kväll kommer pärronen hem igen, blir skönt.. med tanke på vattnet osv.
Och komma ut en gång göra de jag ska och åka hem igen.

I morgon blir de jobb, nervös fast kul...

Kommit sjukt mycket snö, tänk de blir kanske som förra året,
Just nu sitter jag hemma, håller på att städa/julpynta. Bara jag och Hugo. Niklas är ute och jobbar. Får vara glad om han är hemma innan jag åker till jobbet, antagligen inte..

Blir till att ta en sissta sväng med bilen innan jag gör kväller.
Nu ska jag sätta på ridsport på tv medans jag städar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar