söndag 7 november 2010

Ett tag sedan...

Tjo, fullt upp som vanligt...

Har varit så mycket att jag totalt glömt bort att blogga..

Har blivit mycket åkande fram och tillbaka mellan örebro och Linde, men så blir de ju när jag bor i Örebro och hästaran bor i Lindesberg..
Tur att jag har min trotjänare som tar mig säkert fram och tillbaka.




Idag är mina planer bara stallet,stallet och lite mera stallet.. Ska försöka fixa ridhuset så jag kan rida när de blir mörkt ch kallt utan problem.
Sen så ska jag så klart rida mina damer..
Vill börja träna på allvar nu. Men är så förbaskat seg att ska träningstider =/
Blir mitt projekt på måndag..

Helt sjukt att de snart är december lääängtar efter att plocka fram jul sakerna. E  så sjukt mysigt speciellt i början..


Nästa helg åker Muff...
Käns faktiskt både bra och dåligt.
Han e ju min första ponny osv, men man kan ju inte samla dem på hög, och jag hinner ju värkligen inte med honom. Mycket bättre att han får komma till et hem där de pysslar och rider honom än att han ska gå i hagen och skrota här.
Så från och med Nästa lör el Sön blir han en Linköpings bo.
Har inte bestämt vlken dag jag åker ner med honom.

Nu blir de ut till stallet för lite pyssel..

// Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar