onsdag 3 november 2010

Lysande affärer!!!

Blev en tok annorlunda dag än vad som vad tänkt!! Men inte på något negativt sätt eller så.

Kom ut till stallet på tok försent för att rida, men fick sällskap inte illa de..
Påväg ut till stallet med hund och sambo svängde jag förbi och hämtade upp täcket som skulle provas. Men hon som ägde täckena gav mig ett till att prova i vad hon trodde va en stl mindre. Susade ut till stallet för att testa dem,  Satte på de som skulle vara "minder" satt perfekt, provade dock de större vilket oxå satt som gjutet..
så jag köpte båda!!!
så nu är camona ägare till två pessoa vintertäcken!!!!!

Har även pratat med dem som va och titta på Muff.
De har bestämt sig för att de gillade honom och kommer köpa honom om prov tiden löper väl, vilket jag inte tror ska vara några problem, jag menar de är ju Muff vi pratar om..

Känns faktiskt super bra...
De är jätte gulliga, han får ett toppen hem och jag blir med en häst mindre..

Nu blir de strax pnnkakor med VISPGRÄDDE. Sen tar jag Camilla och Hugo en lång promenad...
NICE...

Men först mat..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar